PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta reklamyRe: oferta reklamy
    From: "kuku" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: oferta reklamy
    Date: Sat, 4 Oct 2003 09:46:09 +0200

    Użytkownik "Vojack" <V...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:blkd1r$n5o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Mam do zaoferowania ciekawy sposob na reklame.
    > Polega to na umieszczeniu napisu reklamowego na czaszy skrzydal paralotni.
    > owierzchnia do wykorzystania to ok. 27 m2 (+-3 m2). Koszty sa nastepujace
    (c
    > eny przyblizone):
    > -skrzydlo 4500 zl
    > -kask 500 zl
    > -kombinezon 600 zl
    > -wariometr 600 zl
    [....]

    Hihihi,
    Pieeeknie. A zatem ja zloze kontrpropozycje. Niech mi ktos kupi duuuzy
    jacht, z wieeeeelkim zaglem, to ja tym zaglu umieszcze jego reklame i za
    niewielkim wynagrodzeniem bede go reklamowal. Moge go nawet reklamowac za
    granica, coby ten ktos mogl nowe rynki podbijac. Moze powinienem sie udac
    np. do p. Filipiaka? on ma taka firme Comarch i jak czytalem w gazecie, ma
    zamiar zwiekszyc eksport. To ja mu na przyklad moge robic reklame na
    Karaibach, jak wiadomo tam wypoczywa wielu bogatych i waznych prezesow i
    dyrektorow, moja reklama na pewno trafi do wlasciwego odbiorcy....
    Pozdrawiam,
    Szczerze ubawiony m :)