PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: oferta pracy › Re: oferta pracy
  • Data: 2003-11-05 13:29:48
    Temat: Re: oferta pracy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zorro <p...@p...onet.pl> wrote:

    > może więcej ofert tu przenieśmy bo
    > jak sam twierdzi "odpowiadający tylko przed Bogiem i historią" moderator coś
    > się ostatnio nie wyrabia

    Skąd ten wniosek?

    > do tej pory jestem w szoku po podaniu przez GW jego własnej statystyki 200
    > ofert dziennie :-D wpływających do moderatora

    Bo tyle ofert pojawia się w skrzynce u moderatora. I?

    > ale broń Boże żadnych pomówień, nic nikomu nie zarzucam
    > jestem świadomy że ani dawcy ani biorcy grosza za to nie płacą

    Pomijając już to, że coś gdzieś słyszałeś, ale nie za bardzo wiesz co, od
    kogo i o czym.

    A co do autora wątku - skoro ktoś nie potrafi zrozumieć treści FAQ, a raczej
    zrozumieć _kilku_ odpowiedzi moderatora w ciągu raptem 3h, wysyłając ciągle
    to samo niepoprawne technicznie ogłoszenie - to czegóż można się po takiej
    osobie spodziewać...

    --
    Przemysław Maciuszko