PracaGrupypl.praca.dyskusjeodprawy ORLEN › Re: odprawy ORLEN
  • Data: 2004-08-19 09:05:50
    Temat: Re: odprawy ORLEN
    Od: piotr <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 19 Aug 2004 10:37:37 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jackare napisał(a):

    > Benzyna Pb 95 kosztuje u nas 3,65 za litr.
    > To i tak drogo ale gdzie indziej jest drozej ;-).
    Mąż tankuje na stacji samoobsługowej po 3,64./ nie mam prawa jazdy/
    Ostatnio jechaliśmy przez całą Polskę nad morze - ceny w miarę wyrównane
    oprócz Orlenu i Shella./Najtańsza i najpiękniejsza stacja to ta do której
    można wjechać tylko w drodze powrotnej, audycja p. Jaworowicz nie pomogła/

    Chodziło mi o to, że oni dzielą się jednak w dużej mierze naszymi
    pieniędzmi, na które w dodatku nawet nie zdążyli zapracować.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)