eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeobawyRe: obawy
  • Data: 2004-02-04 15:02:04
    Temat: Re: obawy
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > prowadzisz
    > kpir
    > ewidenc sprzed
    > ewid. zakup
    > lista plac
    > Vat
    > Pity rozxliczasz
    > tworzysz deklaracje zus
    > przekazaujesz elektronuicznie zus jeśli zatrudnia iwcej niz 5 osob do
    konca
    > tego roku
    >

    całokształt dokumentacji pracowników ( lektura KP bardzo się przyda)
    ewidencje śr. trwałych i ich amortyzacje, rozliczanie delegacji,
    musisz czytać wszelkie gazetki "branżowe" aby być na bieżąco z przepisami.
    Administracja - tu chyba korespondencja przychodząca / wychodząca, dbałość o
    sprawne funkcjonowanie biura (zakup podstawowych artykułów) listę obecności
    etc. etc...

    A swoją drogą to jak masz taki zakres obowiązków to chyba powinnaś coś
    wiedzieć na temat kadry/ księgowość / administracja. Chociaż z drugiej
    strony to podejrzewam ze jest to bardzo mała firma, także chyba zbyt dużo
    pracy mieć nie będziesz.
    Życzę powodzenia

    ---
    Kasik
    GG:243137


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1