PracaGrupypl.praca.dyskusjenowa praca a karalność › Re: nowa praca a karalność
  • Data: 2006-08-03 06:53:12
    Temat: Re: nowa praca a karalność
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Było to co prawda wieeeki temu, ale podpisując pierwszą umowę o pracę
    > przyniosłam komplet dokumentów wraz ze świadectwem niekaralności, na co
    > pani w kadrach stwierdziła "niepotrzebnie pani wydawała pieniądze, my
    > byśmy i tak sprawdzili". Jednak niektórym pracodawcom sie chce ;-)
    sadze ze bezpieczna generalizacja jest taka, ze wszystko zalezy od firmy i
    stanowiska.
    Jezeli masz byc ochroniarzem, handlowcem jezdzacym z gotowka, dyrektorem
    filii itp. to pewnie sprawdza, albo poprosza o przywiezienie we wlasnym
    zakresie. Jezeli jest to stanowisko mniej ambitne, albo majace mniejsza
    stycznosc bezposrednia z pieniedzmi to pewnie dadza sobie spokoj. Tak robi
    wiekszosc firm, co nie znaczy ze wszystkie :)

    Kolega nie napisal (a przynajmniej nie doczytalem) na jakim etapie jest
    jego sprawa. Takie sprawy potrafia sie dluugo ciagnac, mozena sie
    odwoluywac, co jeszcze przedluza. Jezeli sprawa jest w toku to bez
    problemu moze okazac "czysty" swistek, bo nie jest jeszcze w rejestrze
    skazanych.

    Pozdrowko

    Bonza