PracaGrupypl.praca.dyskusjenorwegia › Re: norwegia
    From: krzysiek <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: norwegia
    Date: Sat, 03 Jul 2004 10:22:26 +0200

    Maciek napisał(a):
    > Moi kochani co myslicie o perspektywie podboju fiordow busem, czyli polak
    > jedzie do pracy w Norwegii na czarno. Czy ktos z Was sie orientuje ile
    > kosztuje prom z dani do norwegii, wszelkie wskazowki mile widziane i
    > wyczekiwane.
    > z gory dzieki
    > Maciek

    Z tego co wiem, to norwedzy niechętnie zatrudniają na czarno. Raczej
    załatwią ci papiery w jakimś urzędzie zeby wszystko było zgodnie z
    prawem. Ja pracowałem tam przez miesiąc, ale legalnie, na farmie.
    Zarobki dosyc dobre ale pracy wcale nie jest tak duzo. co roku
    przyjezdzają ci sami polacy, czesi itp do tych samych farmerów.
    podobno gdzieś na północy łatwiej zanaleźć pracę w szklarniach przy
    kwiatkach.
    pzdr