PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Re: nie moge sie wyzalic? (bylo: uzasadnienie...)
    From: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie moge sie wyzalic? (bylo: uzasadnienie...)
    Date: Tue, 25 Jun 2002 16:15:20 +0200

    > Drogi Panie, grupa nie jest chyba miejscem do wy›alania si´. Ani przez
    > pracowników, ani przez pracodawców. Od wy›alania si´ s? inne miejsca. Z nazwy
    > grupa jest miejscem dyskusji - czyli wymiany pogl?dów.

    Oczywiscie, zgadzam sie. Ale tu wchodzimy w dywagacje nt co jest a co nie
    jest dyskusja. IMO jezeli ktos pisze 'mam szefa zlodzieja, bo malo mi placi'
    to tak naprawde wyraza swoja opinie o tym czlowieku. I jezeli pracodawca
    pisze 'nie moge znalezc pracownika - winien jest trudny rynek lokalny', to
    rowniez wyraza tylko swoja opinie. I na temat tych opinii mozemy dyskutowac.
    Natomiast nie sadze, zeby mozna je zbywac porada 'idz pan do psychologa'.

    > pracowaç w z 1/2 ych warunkach.

    Tez sie dziwie.

    > A jak si´ im nie podoba
    > rynek pracy w Warszawie, to niech si´ przenios? np. do S 1/2 upska albo do
    > Elbl?ga, gdzie rynek jest inny.

    Albo nie wiesz o czym piszesz, albo... nie wiesz o czym piszesz. Dlatego
    zaklada sie dzialalnosc w jakims miescie, ze tam wlasnie jest rynek na
    produkt (usluge). Wiec rada 'przenies firme do miasta X' jest co najmniej
    nie przemyslana.

    > W ostateczno?ci, je›eli
    > rozkoszy bycia pracobiorc?. Zakaz jaki? w tej dziedzinie jest? Nie ma.

    I zapewniam Cie, ze bardzo wielu 'biznesmenow' tak robi. Nagminne jest to
    np w reklamie, gdzie po trudnym roku 2001 wiekszosc grafikow szukajacych
    pracy to ludzie, ktorzy pracowali na wlasna reke, ale pokonal ich chwilowy
    kryzys na rynku.

    pzdr
    MM