eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenatrętny sprzedawcaRe: natrętny sprzedawca
  • Data: 2006-01-31 11:09:17
    Temat: Re: natrętny sprzedawca
    Od: "supp" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:drmb89$l5c$1@inews.gazeta.pl...
    > Virtuozik napisał(a):
    >> Otoz stara wyjadaczka ktora pracuje tam juz pare lat ma taki nawyk ze jak
    >> tylko klient wejdzie do sklepu zaraz dopada go pytaniem "czy moge cos
    >> podac?",
    > Takie zachowanie świadczy o fatalnym braku wiedzy na temat cyklu sprzedaży
    > / obsługi klienta.
    >
    > Literatury Ci nie podam, bo nie chce mi się grzebać, ale mogę napisać z
    > głowy. Wiem co piszę, bo szkolę sprzedawców.
    > (...)

    > 2.
    > Około 15% populacji Polski cierpi na różnego rodzaju zaburzenia
    > depresyjne, nerwicowe lub lękowe. Nadgorliwy sprzedawca, przekraczający
    > wrażliwe bariery takich osób, może powodować uczucie dużego dyskomfortu.

    Dobry tekst, warto zapisac.
    Z tymi 15% to chyba za malo :)

    .
    b


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1