PracaGrupypl.praca.dyskusjenasze wady - rozmowa kwalifikacyjna › Re: nasze wady - rozmowa kwalifikacyjna
  • Data: 2003-03-26 23:32:58
    Temat: Re: nasze wady - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "Luki" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <t...@p...onet.pl> napisal:

    > jestem pewien ze spotkaliscie sie na rozmowach kwalifikacyjnych z
    pytaniami w
    > stylu:
    > -jaka jest Twoja najwieksza wada i zaleta
    > -trzy waday

    Kiedys na pewnych zajeciach temu poswieconych (Angielski Biznesu), pewna
    Pani Profesor przygotowywala nas (studentow) do takiej rozmowy
    kwalifiakcyjnej. Przedstaiwla pytania jakich mozemy sie spodziewac i jakich
    odpowiedzi nalezy udzielic.
    Poradzila, aby kiedy zostaniemy spytani o nasze wady, odpowiedziec
    przekornie w taki sposob aby te "wady" okazaly sie zaletami:) np:
    - kiedy skupiam sie na jakims zadaniu nie potrafie sie odprezyc i zawsze
    musze je skonczyc
    - praca pochlania mnie tak bardzo ze nie mam czasu na rozrywke
    - do przesady jestem dokladny

    Dodam tylko, ze kiedy mialem okazje byc przesluchiwany przez holenderskiego
    pracodawce na mojej pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej, sprawdzilo sie to w
    100% :)

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Luki