eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjenastawienie na klienta ???Re: nastawienie na klienta ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Gilbert <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nastawienie na klienta ???
    Date: Mon, 1 Dec 2003 10:38:58 +0100
    Organization: GAAED
    Lines: 19
    Sender: g...@a...pl@sk198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <1b69c7xuiypkj$.dlg@gilbert.net>
    References: <bqa6nl$49g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sk198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1070271669 10488 80.50.123.198 (1 Dec 2003 09:41:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Dec 2003 09:41:09 GMT
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.8.1pl
    X-Work: now
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:102672
    [ ukryj nagłówki ]

    marek napisał(a):

    > cecha wymagana u osób kandydujących np. na stanowisko przedstawiciela
    > handlowego. Ale co to znaczy ???

    Definicyjnie to umiejętność rozpoznawania i zaspokajania potrzeb
    klienta. Najważniejszy w tej kompetencji jest właściwie komponent
    interpersonalny - umiejętności komunikacyjne, empatia, otwartość, tzw.
    inteligencja emocjonalna. Ważna też jest inicjatywa, swego rodzaju
    aktywność komunikacyjna, umiejętność perswazji etc. Generalnie chodzi o
    to, żeby potrafić rozmawiać z każdym, wzbudzać zaufanie i
    zainteresowanie (nie tylko "produktem", ale i swoją osobą) oraz umieć
    nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami.

    --
    _ __,;;;/ Gilbert
    ,;( )_, )-\| _________________________________
    ;; // `--; Quod scripsi, scripsi.
    ;\ |

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1