PracaGrupypl.praca.dyskusjenagonka na inżynierówRe: nagonka na inżynierów
  • Data: 2008-11-13 12:31:13
    Temat: Re: nagonka na inżynierów
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 12, 6:33 pm, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:

    > Nie zmienia to faktu, że php należy do łatwo zastępowalnych technologii.

    Raczysz żartować, prawda?
    Ilość i różnorodność aplikacji napisanych w PHP sprawia, że jest to
    właśnie bardzo trudno zastępowalna technologia. Do praktycznie każdego
    zastosowania webowego istnieje już coś napisanego w PHP, co zadziała
    od razu lub wymaga tylko drobnych modyfikacji (zazwyczaj spięcia z
    inną aplikacją w PHP). Znalezienie odpowiedników na inne platformy
    często jest niemożliwe.

    Możliwości innych środowisk objawiają się dopiero przy
    niestandardowych wymaganiach, których nie spełniają ogólnie dostępne
    narzędzia i trzeba i tak pisać "od zera", czyli zazwyczaj przy
    dedykowanych serwisach www.

    > Nie mam potrzeby rewidować swojej wiedzy o php, bo uciekam od tego jak
    > najdalej :)

    Ja też uciekam, ale mimo całej mojej niechęci do samego języka, nie
    mogę odmówić mu miażdżącej przewagi jeśli chodzi o ilość dostępnego za
    darmo gotowego softu.

    --
    mihau