PracaGrupypl.praca.dyskusjena ile wycenicie? › Re: na ile wycenicie?
  • Data: 2002-12-13 11:13:10
    Temat: Re: na ile wycenicie?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > o jakiej walucie myslisz? poprzednie pytanie bylo z kategorii
    > tych bardziej powaznych.

    Wiem. Wybacz, ale jakos tak mnie ostatnio nastroilo to twierdzenie o tym, ze
    zadna praca nie hanbi no i ze praca trzeba jezdzic i ze w zasadzie lepiej
    pracowac za dowolne pieniadze niz siedziec na garnuszku panstwa.
    No i pomyslalem sobie, ze jak dasz taka propozycje zarobkow, to pewnie wykosisz
    konkurencje ... i praca jest Twoja

    Przepraszam ... zart faktycznie nie na miejscu

    michal