PracaGrupypl.praca.dyskusjemgr ekonomii szuka pracy w wawieRe: mgr ekonomii szuka pracy w wawie
    From: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mgr ekonomii szuka pracy w wawie
    Date: Tue, 12 Feb 2002 11:04:33 +0100

    (...)
    > To tylko moja opinia, ale tak rozpisane doświadczenie zawodowe na mnie
    > wywiera negatywne wrażenie.
    > Rozpisywanie się w 8 punktach, że potrafi się pisać, a nawet liczyć to
    moim
    > zdaniem lekka przesada.
    (...) Dzis pojawilo sie na nowo. Nie czyta :-))

    Ostatnio dostalem faksem CV kandydatki na tlumaczke, z ktorego nic ciekawego
    nie wynikalo, w kazdym razie zadnych konkretow. Za chwile zadzwonila,
    oznajmiajac, ze jest doswiadczonym tlumaczem w wielu dziedzinach. A co Pani
    tlumaczyla ? Eeee prawnicze, ekonomiczne, ogolne ... Jak duzo ? Duzo, duzo
    ... Prosze podac przyklady. Eeeee jest w zyciorysie. Nie ma. Jakie pani
    tlumaczyla teksty ekonomiczne ? Cisza ...

    Klamac ogolnie nie warto, szczegolnie w tej dziedzinie, ale bez wzgledu na
    prawdziwosc swojej propozycji, trzeba ja chociaz znac na pamiec !!!

    Nie ma tlumaczen ogolnych ...

    MM