PracaGrupypl.praca.dyskusjemetody szukania pracyRe: metody szukania pracy
  • Data: 2004-07-06 14:12:30
    Temat: Re: metody szukania pracy
    Od: "SLaw" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jurek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cce0t0$fvh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > plecy jeszcze raz plecy znajomości pozostałe metody maja skuteczność
    poniżej
    > 0,01%
    > Szukaj ja też szukam! pozdrawiam Cię

    Nie wiem czy tak tylko 0,01%. Mieszkam w warszawie od niedawna i mam tu
    niewielu znajomych a juz napewno wcale wysoko postawionych. Perwszy raz
    pracy szukalem 1,5 roku temu zaraz po szkole i fakt szukalem 3 miechy ale
    znalazlem z ogloszenie w pl.praca.oferowana. Firma sie rozleciala wiec
    miesiac temu zmuszony bylem do podjecia poszukiwan i co po tygodniu mam nowa
    prace bez zadnych znajomosci. Czyli w moim przypadku 100 % to sa
    umiejetnosci, szkola, odpowiednie okreslenie wymagan oraz podejscie do
    sprawy.

    SLaw