PracaGrupypl.praca.dyskusjemedyczni - zarobki › Re: medyczni - zarobki
    From: "Pawel A." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: medyczni - zarobki
    Date: Thu, 21 Aug 2003 10:32:31 +0200

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bi1t13$kqc$1@news.onet.pl...

    > <a...@W...onet.pl> wrote in message
    > powiedziec ile
    > >
    > Ostatnio na Onecie w dziale praca byl artykul na ten temat i wynika z
    niego,
    > ze najwiecej ze wszystkich, ale ile w tym prawdy...podobno moga dojsc do
    > dychy, wg tegoz artykulu.

    W kwesti formalnej. Artykuł dostępny przez Onetn pochodził z "Polityki".
    Mam kilku znajaomych repow. i z tego co mowią na początku zarabia sie max
    3 - 3,5 tys.
    Najwyżej w tej hierarhi stoją jednak nie ludzie biegający po małych
    przychodniach, ale specjaliści od kontaktu z dużymi klinikami czy
    organizowania konferencji naukowych "ustawionych" pod promowanie określonych
    leków. Ale te stanowiska są z reguły już pozajmowane a na ewentualne wakaty
    czeka duże kolejki. Tak więc na początku na cuda bym nie liczył.
    Pozdrawiam
    Paweł