PracaGrupypl.praca.dyskusje"marketingowcy"Re: "marketingowcy"
  • Data: 2002-07-05 19:03:08
    Temat: Re: "marketingowcy"
    Od: Pawel Rutkowski <r...@N...rsc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sko?czy?am ten kierunek na znanej pa?stwowej technicznej uczelni (studia
    Wow :) Mamy Cie nosic na rekach ? :)))))

    > Na rynku pracy, jak wszyscy wiemy, prawie co druga osoba (no mo?e przesadzam)
    > sko?czy?a Marketing. Najgorsze jest to, ?e Ci co maj? prywatnego licencjata
    > uwa?aja si? za nie wiadomo jakiego specjalist?.

    A moze nim jest ?
    Co z tego ze nie mam inzyniera jezeli mam wieksza wiedze od niejednego
    absolwenta PW ? Wiek,tytuly sa nic nie znaczace w obliczu umiejetnosci

    > Prywatne szko?y niestety nie daj? takiej mo?liwo?ci. Ludzie w nich ucz?cy
    > id? "na mas?" i ograniczaj? si? tylko do teorii...

    Blah, skad Ty takie farmazony bierzesz ? :) A co jezeli ktos studjuje i pracuje?
    Rozumiem ze dla Ciebie ktos kto jest na studiach zaocznych i od 4 lat pracuje
    np. w ComputerLand'zie jest nic nie znaczacym lebkiem ?
    (swoja droga ktos sie tam tyle utrzymal ?:)

    > Denerwuje mnie to, ?e jak mówi?, ?e sko?czy?am zarz?dzanie i marketing,
    Mowi prawde

    > wywo?uje to u niektórych lekki u?miech. Ma?o kto wie, ?e naprawd? znam si? na
    > marketingu i powa?nie go traktuj? i ?e du?o wysi?ku kosztowa?o mnie
    > sko?czenie tych studiów (dyplom z wyró?nieniem).
    Super, ale dyplom z wyroznieniem wcale nie okresla umiejetnosci :/
    Mozesz umiec wkuwac wiedze i sie nia popisywac przed kadra naukowa, a w
    pracy mozesz sie okazac bezuzytecznym "szaraczkiem" bez polotu.

    > S? jednak przyjemne chwile, ?e dochodzi czasem do konfrontacji mojej wiedzy z
    > wiedz? "prywaciaka" po jakiej? "wy?szej szkole biznesu".
    > Wtedy na szcz??cie mog? si? wykazaae i taki absolwent nie wiele ma do
    > powiedzenia. Ju? 2 razy wygra?am bój o prac? z takimi osobami.
    Hmmm :) Moze to byli Ci najgorsi ze szkol prywatnych

    > Bywa te? tak, ze pracodawcy nawet nie chc? zapraszaae na rozmowy osób po
    > szko?ach niepa?stwowych. Nie ukrywam, ?e ciesze sie z tego, bo ja wtedy mam
    > szanse si? wykazaae.
    Buahahahahaha:) Skad zes to wziela ? :) Jakies badania marketingowe ? :)

    > Do czago zmierzam: ci, którzy maj? solidne podstawy warsztatu w postaci
    > szko?y, wiedzy i talentu mog? spaae spokojnie je?li chodzi o konfrontacje z
    Wykreslil bym szkole i wiedze. Wystarczy miec talent :P

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 853 0 444 http://www.rsc.pl