PracaGrupypl.praca.dyskusjemam prace- wrazenia z rozmowy:)))) › Re: mam prace- wrazenia z rozmowy:))))
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: mam prace- wrazenia z rozmowy:))))
    Date: Wed, 08 Dec 2004 22:15:14 +0100

    krzyso wrote:

    > procowników (twierdzę - a inforamacja jest sprawdzona -
    > że każdy pracodawca zaciera tylko ręce kiedy uda mu się zatrudnić osobę
    > taką jak Ty - czyli świetnie wykształconą, z dużą
    > motywacją do pracy i przede wszystkim pracującą za niewielkie pieniądze).

    no tak - ale zwroc uwage, ze jezeli stanowisko jest takie, ze mozna
    zatrudnic studenta, to dlaczego pracodawca nie mialby tego uczynic??
    studenci tez musza gdizes zdobyc doswiadczenie, bo jest cholernie
    duzo stanowisko, na ktore nie dostana sie bez doswiadczenia;

    > Piszę to dlatego, aby wszyscy inni studenci zrozumieli, że podcinają
    > gałąź, na której siedzą (lub siedzimy wszyscy).

    to jeszcze zrozum, ze ci studenci musza zlapac prace w zawodzie, zeby
    miec doswiadczenie, ktore pozwoli im wejsc na wyzszy szczebel; tak
    samo studenci mogliby powiedziec, ze doswiadczeni pracownicy proboja
    sie dostac na stanowiska pracy, gdzie "wystarczy byc studentem";

    adas;