eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjemaile w pracyRe: maile w pracy
  • Data: 2007-01-06 18:41:04
    Temat: Re: maile w pracy
    Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu Thu, 4 Jan 2007 22:25:52 +0100, Marcin wydukał(a) nieśmiało, a
    wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    > krótko mówiąc jest pisanych z anglosaskimi zasadami interpunkcji, bo ile
    > wiem w języku polskim po przecinku należy bezwzględnie rozpoczynać małą
    > literą.
    > Nie denerwuje was to?

    W porównaniu do liczby maili, jakie dostaję z: błędami ortograficznymi
    ["jaka to trzcionka?"], literówkami ["proszę podać gramarurę"],
    niezgodnym z logiką [i netykietą] cytowaniem i wreszcie bełkotliwą
    treścią, z której nie można zrozumieć, czego właściwie chce autor -
    to, co opisałeś, to doprawdy pestka :>
    Niewiarygodne, jak wielu ludzi na odpowiedzialnych stanowiskach uważa,
    że inni są jasnowidzami ;] Mamy takiego jednego klienta, który pisze
    jakimś swoistym szyfrem, używa sobie tylko znanych skrótów i robi
    fantastyczne literówki - każdy mail od niego to najpierw duża uciecha
    dla naszego działu, a potem dochodzenie, co pan klient miał na myśli
    [co się wiąże z niepotrzebną stratą czasu, bo gdyby napisał jasno, to
    by mu się udzieliło prostej odpowiedzi i koniec dyskusji].

    Pozdrawiam, Carrie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1