PracaGrupypl.praca.dyskusjełooooo jezuuuuuuu! › Re: łooooo jezuuuuuuu!
  • Data: 2005-10-25 21:17:00
    Temat: Re: łooooo jezuuuuuuu!
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> wrote in
    news:djl32f$ct0$1@news.onet.pl:

    > Ciekaw jestem skad oni to wszystko wzieli ? wpisali w google
    > programowanie i przepisywali wszystko co wyskoczylo :P
    > Jarod

    sadzac po tresci ogloszenia (swiadczenie uslug firmom zewnetrznym)
    jest to lista technologii w ktorych sie te uslugi swiadczy; uwazam,
    ze potencjalny kandydat moze w swoim liscie motywacyjnym stwierdzic,
    ze jest biegly z dwoch-trzech z tych technologii i zaznaczyc, ze
    z kilkoma innymi mial wieksza stycznosc; a reszte zna na zasadzie
    hasel;

    IMHO moze byc to doskonaly test na sprawdzenie zglaszajacego sie
    kandydata; firma ma swiadomosc, ze nikt nie spelni wszystkich tych
    wymagan; napisala, ze swiadczy outsourcing; zatem logiczny wniosek
    jest taki: firma chce odsiac debili, ktorzy wysla CV z wpisana
    biegla znajomoscia wszystkich wymienionych technologii - a jak sami
    juz napisaliscie w tym watku - takich bedzie multum; firma skupi
    sie na ludziach, ktorzy realnie ocenia swoje mozliwosci;

    oczywiscie to tylko opcja - owszem: zaklada, ze potencjalny pracodawca
    napisal miedzy wierszami, ze chce osoby na tyle inteligentnej, zeby
    to przeslanie wyczytala;

    pzdev;
    adas;