PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny mailemRe: list motywacyjny mailem
  • Data: 2004-07-16 18:53:08
    Temat: Re: list motywacyjny mailem
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet> szukaj wiadomości tego autora

    "Bolesław Walędziak" <b...@p...onet.pl> a écrit:

    > Witam!
    > Coraz częściej pracodawcy proszą o przesłanie mailem CV i listu
    > motywacyjnego w odpowiedzi na ofertę. Mam wobec tego pytanie: CV
    > zawsze wysyłam jako załącznik, ale co zrobić z listem motywacyjnym?
    > Czy powiniem on być po prostu tekstem maila czy też powinien być on
    > dołączony jako załącznik - co wtedy napisać w samym mailu?

    Pracowalem w kilku wielkich firmach i tam nawet zdjecia potrafia przesylac
    wklejone do worda. Ostatnio zaproszenie na rozmowe dostalem mailem wlasnie
    w zalaczonym pliku worda. Polecal bym wiec wysylac w zalaczniku. Zwlaszcza,
    ze jesli ktos wydrukuje list motywacyjny z maila to nie bedzie to zbyt
    sensownie wygladalo.