PracaGrupypl.praca.dyskusjelata pracy, technikum i studiaRe: lata pracy, technikum i studia
  • Data: 2005-12-01 18:29:58
    Temat: Re: lata pracy, technikum i studia
    Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaizen" napisał:

    > Bzdury Waszmość prawisz.
    >
    > W KP stoi:
    > Art. 155. § 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu,
    > wlicza się z tytułu ukończenia:
    > [...]
    > 6) szkoły wyższej - 8 lat.
    > Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegają sumowaniu.

    To ja w takim razie mam pytanie.
    1. Jeśli uzyskałem tytuł inżyniera to znaczy że mam wykształcenie wyższe i
    to się liczy 8 lat?
    2. Przez następne dwa lata zrobiłem magistra, więc to jest jako 8 lat pracy.
    3. Ale jeśli w między czasie pracowałem, dla uproszczenia weźmy, że zacząłem
    pracować po uzyskaniu inż, czyli dwa lata, to liczy się to wszystko razem
    jako 8 lat, czy może te dwa lata pracy po inż już się dodają?
    Dla jasności były to zwykłe studia dzienne, gdzie można było poprzestać na
    inż, albo kontynuować (bez żadnych egzaminów wstępnych) i uzyskać dodatkowo
    mgr.
    Mam dwa dyplomy: inż. i mgr inż.

    --
    Arek