PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy- czy istnieja ........?Re: kursy- czy istnieja ........?
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kursy- czy istnieja ........?
    Date: Thu, 01 Feb 2007 22:36:24 +1300

    Aleksa_Be wrote:
    > Witam!
    >
    > Poradzcie mi czy wogole oplaca sie wydawac pieniadze na kursy ? chodzi mi o
    > to czy sam papierek wystarczy pracodawcy zeby kogos zatrudnic bez praktyki?
    > i czy istnieja takie kursy na ktorych faktycznie człowiek jest wstanie sie
    > czegos nauczyc?
    > byłabym wdzieczna za podzielenie sie opinia na ten temat

    Rynek kursow w Polsce ma wielka luke, glownie z powodu za malo zamoznego
    spoleczenstwa. Ta luka to kursy przeznaczone dla osob prywatnych,
    takie, na ktorych "mozna sie czegos nauczyc". Wiekszosc dobrych kursow,
    zarowno typu papierek, jak i typu wiedza czy ich polaczenie jest
    przeznaczona dla klienta firmowego i jesli ktos by chcial sie na nie
    wybrac prywatnie, to musialby byc to dobrze zarabiajacy i bardzo
    zmotywowany czlowiek.

    Jesli patrzysz na to z punktu widzenia szukania zatrudnienia, to raczej
    zdobywaj doswiadczenie. Poza pewnymi branzami typu IT czy np. kosmetyka
    lub inne rzemiosla raczej nie ma na rynku kursow powodujacych
    natychmiastowe uznanie kwalifikacji przez pracodawce u kandydata bez
    praktycznego doswiadczenia.

    A w ogole to o jakich kursach myslalas i w jakiej dziedzinie bys sie
    chciala szkolic?

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533