PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy- czy istnieja ........?Re: kursy- czy istnieja ........?
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kursy- czy istnieja ........?
    Date: Wed, 31 Jan 2007 17:38:44 +0100

    Pięknego dnia Wed, 31 Jan 2007 11:06:18 +0100, "Aleksa_Be"
    <d...@p...fm> zakodował:

    >Poradzcie mi czy wogole oplaca sie wydawac pieniadze na kursy ? chodzi mi o
    >to czy sam papierek wystarczy pracodawcy zeby kogos zatrudnic bez praktyki?
    >i czy istnieja takie kursy na ktorych faktycznie człowiek jest wstanie sie
    >czegos nauczyc?
    >byłabym wdzieczna za podzielenie sie opinia na ten temat

    Generalnie kursy podzieliłbym na dwie kategorie:
    1. Które uczą czegoś przydatnego
    2. Które dają kwit.

    Oczywiście jest część wspólna, ale zazwyczaj sam kurs dający kwit nie
    jest wystarczający, żeby nauczyć czegoś.

    Typowym przykładem pierwszej kategorii są Kursy Bezpiecznej Jazdy,
    kursy rozwoju osobistego, kurs szybkiego czytania, zapamiętywania itp.

    Typowym przykładem drugiej kategorii jest kurs na prawo jazdy, SEP, na
    główną księgową, certyfikowane kursy MS, Cisco itp.

    Często kwit jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded