PracaGrupypl.praca.dyskusjekursy- czy istnieja ........?Re: kursy- czy istnieja ........?
  • Date: Wed, 31 Jan 2007 12:20:32 +0100
    Subject: Re: kursy- czy istnieja ........?
    From: "samodoskonalenie.com" <k...@s...kaizen-edu.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje

    Dnia 31-01-2007 o 11:06:18 Aleksa_Be <d...@p...fm> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Poradzcie mi czy wogole oplaca sie wydawac pieniadze na kursy ? chodzi
    > mi o
    > to czy sam papierek wystarczy pracodawcy zeby kogos zatrudnic bez
    > praktyki?
    > i czy istnieja takie kursy na ktorych faktycznie cz?owiek jest wstanie
    > sie
    > czegos nauczyc?
    > by?abym wdzieczna za podzielenie sie opinia na ten temat
    wiele zalezy od tego z jakich dziedzin i przez kogo prowadzone.
    Sa dziedziny gdzie papierki po kursach maja znaczenie (psychologia,
    niektore dziedziny informatyczne, biznesowe, kosmetyka) i sa takie przy
    ktorych nie ma to znaczenia (obsluga pakietu Office, programow
    graficznych, kurs robienia stron www itp).
    Takie kursy maja sens tylko wtedy gdy nie chce Ci sie samej przekopywac
    przez kursy on line (nie masz netu), ksiazki itp a chcesz sie czegos
    nauczyc i potem ta wiedze samodzielnie poglebiac.
    Ewentualnie jestes zaraz po szkole i chcesz miec cokolwiek do swojego CV
    ale i tu pasowaloby sie zatroszczyc o jakas praktyke.

    Inna sprawa sa kursy prowadzone przez firmy zewnatrzne dla danego
    pracodawcy. Pracodawca widzi, ze mu pod jakims wzgledem personel kuleje
    (np. handlowcy boja sie telefonu), zatrudnia firme ktora identyfikuje
    potrzeby, przeprowadza kurs i slupki na wykresikach pracodawcy skacza do
    gory ;) (oczywiscie jezeli prowadzacy byl kompetentny)
    To tyle z mojego doswiadczenia

    Pozdrawiam Cie serdecznie

    Kuroi Bonza

    Nie zgadzaj się na przeciętność!