PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty dokształcaniaRe: koszty dokształcania
  • Data: 2006-10-20 07:36:20
    Temat: Re: koszty dokształcania
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może, ale co z moim pytaniem ?

    to własnie była odpowiedź:)
    po pierwsze jezeli dobrze zrozumiałem twoje obawy co do "strat z tego
    powodu", to chodzi ci o to żeby pracodawca płacąc za ksiązki branżowe mógł
    całkowity koszt zakupu odpisać sobie w koszty. nie może. jeżeli chcesz
    wiedzieć dlaczego, pogadaj z księgowoscią.
    po drugie, każdy przedsiębiorca jeżeli bedzie wydawał pieniądze, to tak żeby
    mu sie zwróciły. czasem w krótszym, czasem w dłuższym czasie. I teraz,
    jeżeli jesteś dla swojego pracodawcy obiecującą inwestycją, to pokaz mu jak
    jeszcze lepiej moze zainwestować swoje zasoby, żeby mieć jeszcze lepszy
    zysk. czyli na polski - jak przeznaczy fundusze na podręczniki/szkolenia
    itd, to będzie miał z tego taki i taki zysk.
    powodzenia w negocjacjach !

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*