PracaGrupypl.praca.dyskusjekorepetycje a uprawnienia pedagogiczne › Re: korepetycje a uprawnienia pedagogiczne
    From: "wiola" <b...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: korepetycje a uprawnienia pedagogiczne
    Date: Wed, 25 Aug 2004 19:52:16 +0200

    Użytkownik "Gosia" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cgiiog$kmp$2@sunflower.man.poznan.pl...

    > Bardzo dziekuje Wiolu za szybka odpowiedz. Mozesz mi jeszcze powiedziec na
    > podstawie jakich przepisow powstal ten wymog? Z tego co sie orientuje w
    > karcie nauczyciela istnieje cos takiego jak nauczyciel bez przygotowania
    > pedagogicznego i nawet taki moze pracowac w szkole tylko ze mu sie mniej
    > placi i oczywiscie nie ma szans, gdy sa inni z przygotowaniem
    pedagogicznym.
    > I kto ewentualnie sprawdza czy mam te nieszczesne uprawnienia?
    > dzieki jeszcze raz
    > Gosia
    pracuje w pewnej organizacji zwiazanej z pedagogika i niestety nawet w
    prywatnych szkolach jezlei chce sie wykladac tzreba miec w tej chwili kurs
    pedagogiczny:( ja chce uczyc ang. i to samo musze zrobic:) mozesz to
    zweryfikowac jesli chodzi o korepetycje, ale wydaje mi sie ze to sie na nie
    tez przeklada. Ago nie wiem dokladnie ktory to przepis, ale z tego co
    slyszalam to tak jest:)