PracaGrupypl.praca.dyskusjekorepetycje › Re: korepetycje
  • Data: 2002-11-06 08:37:51
    Temat: Re: korepetycje
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" <w...@m...elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:aq8r0h$8pc$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    [...]
    > Tez mysle o matmie lub fizyce. A mozesz mi powiedziec jak to wyglada
    od
    > strony prawnej? Trzeba sie jakos zarejestrowac, czy bez zadnych
    takich?

    > Wojtek.
    To zależy co komu trzeba. Jak zleceniodawcy kwity, to musisz mieć jakąś
    podstawę do wystawiania takowych. Jak chcesz lepszego samopoczucia od
    płaconych przez się podatków, to też. Na ogół robi się to albo po
    znajomości, albo dla uzyskania niewielkiego zasilenia finasowego, więc
    kasa po prostu idzie z rączki do rączki. Najlepszych klientów zdobywasz
    wszak metodą "na świadka" - jedna mama drugiej mamie... :)
    Reasumując - dopóki nie dorobisz się BMW na korkach ;) to, choć to może
    mniej moralne, bierz do rąsi co dają i śpij spokojnie.
    z.