PracaGrupypl.praca.dyskusjekorekta programów- ile? jak liczyć?Re: korekta programów- ile? jak liczyć?
  • Data: 2004-09-16 07:20:18
    Temat: Re: korekta programów- ile? jak liczyć?
    Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gradda Makker napisał(a):

    > Nie masz żadnego doświadczenia w HCI?
    > W takim razie możesz liczyć 1-2 tys. brutto, przy czym raczej w dolnych
    > granicach. Nie zdziwiłbym się gdyby zapropnowano Ci pensję minimalną. Po
    > prostu konkurujesz z innymi studentkami w tej dziedzinie.
    >
    > Ponadto jeśli nie będziesz szkolić się w kierunku projektowania
    > interfejsów użytkownika, to po jakimś czasie twoja przydatność spadnie.
    > Po prostu będziesz za dobrze znała testowane programy.

    Dla mnie to jasne, że będę musiała się doszkolić pod wieloma względami,
    nie zamierzam poprzestać na podstawowej wiedzy.

    > FP = Filologia Polska?

    Tak

    > Firma jest w tym samym mieście? Jeśli tak, to radziłbym spróbować
    > pracować na miejscu niż zdalnie. Łatwiej wtedy o przejście do lepiej
    > płatnej pracy.
    O- o tym nie pomyślałam.
    Dziękuję bardzo za konkretną i wyczerpującą odpowiedź :)

    Anna I.
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi