eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjekonto bankowe w umowie menedzerskiejRe: konto bankowe w umowie menedzerskiej
  • Data: 2002-01-12 11:27:35
    Temat: Re: konto bankowe w umowie menedzerskiej
    Od: "maryan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie.
    > Musisz mieć konto firmowe, zgłoszone w urzędzie skarbowym.

    Wcale nie musi ;-)) I w ZUS`ie nikt Ci tego nie da na piśmie, że musi!
    Fakt, faktem, że jeśli działalność masz zarejestrowaną inaczej niż
    tylko IMIĘ i NAZWISKO, to było by to wskazane...

    Natomiast jeśli chodzi o różnice pomiędzy rach. firmowycm a osobistym,
    to chodzi tu głównie o opłaty. Prowadzenie ROR`u kosztuje średnio 2-3 zł,
    a firmowego 10-30 ;-((
    Oprócz tego prowizja za wpłatę gotówkową na rachunek firmowy...
    nawet do 0,5% (ale jak będziesz dostawał kasę przelewem, to akurat
    ten punkt Cię nie zmartwi ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1