PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec ulgi w zus a dokumenty › Re: koniec ulgi w zus a dokumenty
    From: "ostryga" <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koniec ulgi w zus a dokumenty
    Date: Mon, 5 Nov 2007 14:19:02 +0100

    news:fgn4l4$t64$10@news.onet.pl...
    > Myślę, że ZUS-DRA wypada złożyć.
    >
    > Przy okazji mam pytanie - od nowego roku zwiększa się pensja minimalna i
    > tym samym zwiększa się podstawa ulgowej składki. Czy trzeba składać nową
    > deklarację?
    > Aktualną listę składek masz tutaj:
    > http://www.msp.money.pl/kalkulatory_i_wskazniki/wska
    zniki/ubezpieczenia/

    Dzięki.
    Oczywiście znam te liste i sprawdzam ja regularnie. :)
    Nie wiem natomiast, czy wystarczy zapłacić wyższy zus w pierwszym miesiącu
    po upływie 2 lat od rozpoczęcia działalności (czyli kiedy skończy mi się
    ulga).
    Czy trzeba dodatkowe formularze, jakies dodatkowe dokumenty i jakie?
    Mowisz ze Zus DRA.
    Masz moze jakis link do info na ten temat?
    Usiluje sie dowiedziec innymi drogami, ale sie nie udaje.
    Dzwonie non stop dzis po roznych inspektoratach Zus.
    Pani nigdy nie wie i odsyla mnie pod nr tel. pod ktorym nikogo nie ma. ;)

    pozdr
    o.