PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec bezrobocia? :) › Re: koniec bezrobocia? :)
    From: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koniec bezrobocia? :)
    Date: Wed, 19 Oct 2005 03:06:05 +0000 (UTC)

    vertret <vertret@@@op.pl> napisał(a):

    > Pewna firma potrzebuje jakiegoś "kierownika" do otwieranego w mojej okolicy
    > oddziału.
    Pewna firma w mojej okolicy, zgłosiła zapotrzebowanie na operatora skanera,
    no i korzystając z niewielkich wymagań agłosiłem się.

    > Zaprosili mnie 12 września na rozmowe kwalifikacyjną, ...

    Zaprosili mnie na rozmowę w piątek, na której dowiedziałem się,
    że mają właśnie nowego klienta, potrzebują ludzi, robią małą reorganizację.
    i od wtorku już będzie praca.
    A w ogóle są cali happy, że zgłosił się ktoś poważny, bo mają już dość
    studentów, którzy mają niepoważny stosunek do pracy, robią dużo błędów,
    przychodzą latem, nie mówią że są studentami i uciekają w październiku,
    i że odezwą się góra w poniedziałek.
    Nie odezwali się ani w poniedziałek, ani przez cały tydzień, więc po tygodniu
    wysłałem dwa mail-e w odtępie 2-3 dni z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej
    niejasnej sytuacji.
    Za każdym razem poczta zwróciła potwierdzenie otwarcia mail-a, a odpowiedzi
    nie dostałem.

    > Mam 40 lat i przed paroma dniami dopiero obroniłem prace licencjacką w
    > prywatnej zaocznej szkole zarządzania i marketingu.

    Mam 49 lat i średnie techniczne + 25 lat praktyki w informatyce.

    Po 3-5 tygodniach natrafiłem znowu na ich ogłoszenie z informacją:
    "mile widziany student".

    Dziwne zachownie się pracodawcy nie świadczy o końcu bezrobocia,
    ale najczęściej świadczy o tym, że coś kryje głębiej niż między wierszami
    ogłoszenia, a często świadczy o końcu nie tylko szacunku dla kandydata,
    ale również o końcu elementarnej kultury.

    Marek