PracaGrupypl.praca.dyskusjekoleżanka-resocjalizatorka szuka pracyRe: koleżanka-resocjalizatorka szuka pracy
  • Data: 2004-02-21 08:57:09
    Temat: Re: koleżanka-resocjalizatorka szuka pracy
    Od: "ida" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzień dobry,
    > Moja koleżanka szuka pracy. Niestety wstydzi się poprosić mnie o pomoc, choć
    > wyczuwam że tego by chciała. Skończyła pedagogikę specjalną (i o ile się nie
    > mylę, bo nie znam się na tym) specjalizując się w resocjalizacji.

    Ja też jestem po resocjalizacji,w zawodzie przepracowałam 8 lat...i z
    doświadczenia wiem...nie jest to łatwa praca...do jakiejkolwiek placówki
    resocjalizacyjnej by nie trafiła..wymaga wgladu w siebie, ustawicznego rozwoju
    i podnoszenia kwalifikacji--bez tego ani rusz...

    > Mam pytanie: jak/gdzie szukać pracy w tym zawodzie? O jakie informacje (poza
    > C.V. oczywiście) powinienem się postarać - po tym jak się zgodzi na pomoc,
    > oczywiście.
    > Dziekuję bardzo.
    >
    > Janek

    Oprócz Cv do tego zadwodu wymagane są też...pewne cechy osobowości..tu wstyd (a
    z Twojego listu wniskuje,że kolezanka wstdliwa jest??:), brak pewności siebie,
    niezdecydowanie, brak empatii i umiejetności interpersonalnych nie są
    sprzymierzeńcami--wręcz są nie dopuszczalne...
    Dlatego radzę--niech sie koleżanka zastanowi czy napewno chce pracować w
    zawodzie, ja już na ten czas --NIE--!

    pozdrawaiam ciepło...:)
    jeśli masz jeszcze jakis pytania --pisz na priv..