PracaGrupypl.praca.dyskusjekolejni naciągacze? :) › Re: kolejni naciągacze? :)
  • Data: 2004-01-28 18:53:08
    Temat: Re: kolejni naciągacze? :)
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "-->exit<--" w wiadomości news:bv8oqt$p2n$1@news2.ipartners.pl napisal(a):

    > Oby z daleka od takiego ,,buractwa,,

    Niby buractwo, ale na 99% jestem pewien, ze cos w ten sposob zarobia. A ja
    nie zarabiam nic, chociaz temu jakas stronke zmajstruje, tamtemu sformatuje
    dysk i poinstaluje co trzeba, udziele korepetycji... O wlasnie otrzymalem
    kolejna prosbe o interwencje ;-) Zreszta w programie Usterka na TVN mozna
    zobaczyc jakie ludzie maja podejscie. Ja bym nie potrafil czegos zmascic i
    bez najmniejszych problemow niezle jeszcze kogos za to skasowac. Dlatego ja
    jestem na bezrobociu, a inni zarabiaja. Coz... semper homo bonus tiro est.
    Smutne, ale jak widac prawdziwe.

    pozdrawiam
    --
    Greg