PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: kolejne spamy dotyczące wygranej

  • 1. Data: 2004-02-18 15:30:17
    Temat: Re: kolejne spamy dotyczące wygranej
    Od: <m...@b...net>

    "marrad" <m...@w...pl> wrote in message
    news:c947e0be.0402171256.7da6b580@posting.google.com
    > Może to nie ta grupa, ale mam pytanie, czy ktoś z was drodzy
    > czytelnicy, a w ogóle czy dużo osób dostaje maile dotyczące wygranej
    > na loterii jak na przykład (Lottery Winners International)?.

    ja dostaje spam od a do z i jeszcze z cyframi :),
    - tak jak wiekszosc ludzi, ktorzy maja skrzynki emailowe.
    Osobiscie nie trace czasu i nie otwieram ZADNEGO spamu, po prostu kasuje to,
    co przejdzie przez filtry i Tobie tez radze :) Juz chocby z powodu wirusow i
    pochodnych. Szkoda czasu na dochodzenie.

    marek