PracaGrupypl.praca.dyskusjekariera informatyka › Re: kariera informatyka
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kariera informatyka
    Date: Mon, 23 Sep 2002 22:04:21 +0200

    > Wlasnie juz z kumplem smialismy sie z tego ogloszenia.
    > Nie dosc ze trzeba byc mlodym, znac sie na rzeczy, miec wysokie IQ,
    > miec mily glos,
    > to do tego jeszcze trzeba byc pieknym (foto do CV wskazane) zeby miec
    > posade oraclowca.
    > W dupach im sie poprzewracalo.
    > A robote i tak dostanie rodzina jakiejs szychy.

    A nie podpadło Wam że - plissken pisał posty tu na grupie, a na oferowanej
    zamieszcza ogłoszenie ? Niezły kant, trzeba mieć fantazję, emaile z CV będą
    do niego spływać, naiwni co niektórzy uwierzą i wyślą. To jednym słowem
    lipa, tyle że nieźle skalkulowana !!! Jak widzę że znawca Oracle do 28 lat
    to mnie skręca, ha ...plissken może po szkole bez matury ???

    Pozdrawiam
    Wrangler