PracaGrupypl.praca.dyskusjekalkulator wynagrodzeń w Excelu › Re: kalkulator wynagrodzeń w Excelu
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kalkulator wynagrodzeń w Excelu
    Date: Mon, 30 Jan 2012 21:45:51 +0100

    W dniu 2012-01-30 21:11, Nikiel ;) pisze:

    > Obliczyć zawsze możesz, ale trzeba mieć na uwadze pewien artykuł z
    > ustawy, że składkę zdrowotną obniża się do wysokości podatku
    > dochodowego (sytuacja spotykana, jeżeli jest małe brutto np. 300zł).
    > Kiedyś trzeba było wysłać informację do nfztu o wielkości obniżonej
    > składki (czasami kwoty typu 50gr wychodziło, a i tak papierek do
    > nfztu szedł... brr). Dobrze że z tego zrezygnowali.
    >
    > Ponadto, od wynagrodzenia chorobowego nie odlicza się składek zus (a
    > jedynie zdrowotną i podatek), a od zasiłków zus liczy się tylko
    > podatek.

> [...]
    Nie przecze, pliczki fajne. Ja moze jednak zostane przy programowaniu
    ;-). Tam jest wszystko prostsze. Chcialem zrobic sobie taki pliczek,
    zeby wszystko liczyl, ale jak zobaczylem ile tych wartosci tam jest, to
    ja jednak poszukam tylko jakiegos pliczku, ktory bedzie mozna lekko
    zmodyfikowac dodajac specyficzne rzeczy dla mojej firmy. Chyba, az tak
    bardzo nie kreci mnie praca ksiegowego.