PracaGrupypl.praca.dyskusjekalkulator wynagrodzeń w Excelu › Re: kalkulator wynagrodzeń w Excelu
    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kalkulator wynagrodzeń w Excelu
    Date: Mon, 30 Jan 2012 17:56:26 +0100

    W dniu 2012-01-30 00:17, Pawel pisze:
    > Witam wszystkich
    >
    > czy jest gdzies w necie jakis kalkulator w formie pliku
    > Excela/OpenOffice ktory by pokazywal krok po kroku jak sie liczy
    > wynagrodzenie netto? a takze, zeby pokazywal ile procent odchodzi przy
    > kazdym etapie obliczania tej wartosci.
    >
    > Wiem, ze jest sporo miejsc w sieci ktore pokazuja jak to liczyc, ale
    > jak czytam to, to mnie skreca. Takim belkotem prawniczym to jest
    > napisane, ze nie mam sil tego czytac. Pomijam juz fakt, ze tyle etapow
    > jest w trakcie obliczania tego, ze glowa boli.

    http://www.wskazniki.gofin.pl/8,223,1,przyklad-oblic
    zenia-wynagrodzenia-netto-i-jego-obciazen.html

    Tu jest wyjaśnione. Jak daję praktykantkom to bez problemu przeliczają
    inne kwoty niż 1500 brutto.

    Na tej podstawie możesz sobie własny kalkulator stworzyć, oczywiście
    będzie prosty (bez zmniejszenia składki zdrowotnej, zasiłków zus,
    wynagrodzenia chorobowego).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)