PracaGrupypl.praca.dyskusjejakich pytan nie zadawac ... › Re: jakich pytan nie zadawac ...
  • Data: 2006-01-18 18:58:41
    Temat: Re: jakich pytan nie zadawac ...
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    darek napisał(a):
    > ...potencjalnemu pracodawcy ?
    >
    > Wiadomo, ze w trakcie rozmowy potencjalny kandydat nie tylko sam
    > odpowiada na szereg pytan pracodawcy ale rowniez stara sie uzyskac jak
    > najwiecej informacji dot. ewentualnego miejsca pracy i firmy, w ktorej
    > stara sie o prace. Moje watpliwosci budza wlasnie pytania o firme, jej
    > kondycje, etc. O co Waszym zdaniem moge a o co nie powienienem pytac?
    > Pozdrawiam,
    > darek
    A może sprobuj tak: tak jak doświadczony rekruter zadaje czasami pytania
    nie wprost, dowiadując się pośrednio pewnych wiadomości lub w ostatniej
    chwili zadając trudne pytanie, tak samo Ty możesz zapytać na okrętke.
    Np. o plany rozwojowe względem działu, system ocen pracy, rozwijanie
    kompetencji pracowników, możliwe szczeble awansu etc. Albo o plany
    rozwojowe, ekspansję na obce rynki, kanały dystrybucji na tych rynkach
    etc. etc. Każde z tych pytań daje Ci informacje, które przydadzą Ci się
    w pracy, a jeśli jesteś specjalistą pozwalają wnioskować na temat
    działania firmy.

    Tylko uważaj - nie spekuluj, bo to skutkuje często wpuszczaniem samego
    siebie w maliny.

    pozdr.
    m.