PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka pensja?? › Re: jaka pensja??
  • Data: 2005-08-26 21:10:03
    Temat: Re: jaka pensja??
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    standardowa odpowiedż numer 6. - 5 tysięcy. a walutę dobierz sobie sam.

    Sprawa wynagrodzenia jest sprawą bardzo indywidualną. A najważniejszy
    element, to na ile się wyceniasz.
    I po to są sukcesywnie pokazywane różnego rodzaju "listy płac" żeby móc się
    ocenić jak się wypada na rynku.
    Mi to zawsze się wydawało że jestem gdzies w średniej, przy listach płac się
    okazywało że raczej w niższej części. a do tego byłem zadowolony z tego co
    zarabiałem.

    A w najwazniejszej kwestii to musisz się zastanowić, ile ci potrzeba na
    życie. przecież to jest główny wyznacznik tego ile chcesz zarobić. a
    pracodawca to po prostu zweryfikuje, czy jest w stanie za twoją pracę
    zapłacić tyle ile ty chcesz. i oczywiście czy jesteś wart tych pieniędzy