PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka kwota › Re: jaka kwota
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka kwota
    Date: Thu, 23 Feb 2006 03:46:03 +0100

    > Czyli 25 złotych to i tak dużo za coś takiego, ale wg mnie to żadnej
    > pracy nie wykonujesz. Wszystko samo ci się instaluje.

    abstrahując - taki np. radca też nic nie robi, bo tylko czyta dokumenty
    które mu klient do ręki przyniósł, później czyta na głos postanowienie
    które wcześniej klient przyniósł mu na kartce, następnie skłąda swój
    podpis.
    i ty pewnie twierdzisz, że w tym momencie nic nie robi?
    albo księgowy. bierze kartkę papieru (fakturę), przepisuje cyferki, klika
    enter i już? też nic nie robi?

    to że tobie np. wydaje się coś łatwe i oczywiste, to wcale nie znaczy że
    komuś innemu przyjdzie to z taką samą łatwością. Dlaczego? z prostej
    przyczyny, nie każdy ma wszystkie zawody w małym palcu. a nawet jak ma to
    nie musi chcieć sam tego wykonywać.
    Ty się na tej pracy znasz i uważasz, że jak ktos ci za nią zapłaci 25 zł to
    przepłaci. ja też się znam i uważam, że jak ktoś by mi zaproponował poniżej
    100 zł to znaczy że chciałby mnie obrazić. nie za to że "samo się
    instaluje" tylko za to że wiem _co_ ma sie "samo instalować" i w jaki
    sposób

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---