PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka kwota › Re: jaka kwota
  • Data: 2006-02-22 14:03:16
    Temat: Re: jaka kwota
    Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    jacek5 wrote:

    (...)
    > Znajomego wezwał pewnego razu klient do komputera /firma/.
    > Wykonał robotę mniej więcej tego typu co HERAKLES... Zajęło mu całe
    > popołudnie i wieczór.
    > No i klient w podziękowaniu wyjął z lodówki i wręczył mu...uwaga... 1litr
    > Coca-Coli.
    (...)

    12.02.2006, siedzę na spotkaniu z Paroma Ważnymi Osobami (obowiązki
    towarzyskie). Anegdotki, toasty, oczywiście narzekania na pracę i niską
    jakość pracowników. Po paru głebszych Pan Prezes (baczność!) firmy
    konsultingowej bierze mnie pod ramię i słodzi, że skoro potrafię to i owo,
    on by mi zaufał i że ostatnio mają kłopoty. Zatem czy mógłbym w tygodniu
    rzucić wszystkie zlecenia w pizdu i pognać do innego miasto do jego firmy,
    bo trzeba szybko ustawić to i owo. Na moje niewinne pytanie ile za to
    oferuje okazał niebotyczne zdziwienie: "Jak to, przecież ty to lubisz i tym
    się zajmujesz, jeszcze chcesz za to pieniądze? Dlaczego nie chcesz mi
    pomóc, ty mnie chyba nie szanujesz, taki z ciebie przyjaciel?"

    I tak oto straciłem szansę na kolejne lukratywne zlecenie oraz kolejnego
    serdecznego przyjaciela :-)

    P.S. Nie tak dawno bardzo miły pan z firmy holującej samochody udzielił mi
    bezcennej rady: otóż w kategorii tzw. "usługi" minimalną kwotą
    rozliczeniową jest "stówa" lub jej wielokrotność.