eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
  • Data: 2007-07-09 07:26:35
    Temat: Re: jak zapisac w CV fakt zmiany nazwy firmy?
    Od: wappi <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 08-07-2007 o 22:26:31 Grzegorz McCartney Olędzki
    <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wszyscy na grupie pl.praca.dyskusje czytajcie uważnie, bo wappi pisze:
    >> Pracowalem w firmie X, na stanowisu A, po pewnym czasie nazwa firmy
    >> zostala zmieniona na Y, a ja zostalem jej wspolwlascicielem. Jak najlepiej
    >> ten fakt zapisac w CV?
    >
    > Nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale naszła mnie jedna wątpliwość.
    > Mianowicie - po co w CV pisać, czego jest się właścicielem? Czy to świadczy
    > w jakikolwiek sposób o Twoich zawodowych kwalifikacjach (chyba że ubiegasz
    > się o stanowisko maklera, zarządcy, czy inne tego typu, gdzie
    > (współ-)posiadanie firmy świadczy o doświadczeniu)
    >
    > A co do Twojego pytania zasadniczego - to _ja_ bym wybrał
    > opcję ,,jednolinijkową'' - za dużo pozycji w historii zatrudnienia może na
    > pierwszy rzut oka sugerować tendencję do szybkiego zmieniania stanowisk.
    > Oczywiście pytanie, czy w Twojej branży, jest to niemile widziane.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz Olędzki
    >


    Moze i nie swiadczy o kwalifikacjach zawodowych, ale musze napisac co w danej firmie
    robie, prawda? ;) Nikt nie bedzie sie domyslal, na jakim stanowisku pracuje. ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1