PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zamienic etat na wlasna dzialanosc - programistaRe: jak zamienic etat na wlasna dzialanosc - programista
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak zamienic etat na wlasna dzialanosc - programista
    Date: Sun, 29 Jan 2006 17:57:37 +0100

    On 2006-01-28 18:50:53 +0100, "k" <k...@p...onet.pl> said:

    > witam,
    > jestem programista. pracuje na umowe o prace. marze jednak o wlasnej
    > dzialalnosci, aby byc swoim szefem i dzialac wedlug wlasnej strategii,
    > i co tu gadac, dla siebie. problem polega na tym, ze utrzymuje zone i
    > siebie , splacam kredyt z comiesiecznej pensji. nie moge sobie pozwolic
    > na "chwilowe niezarabianie" bo nie mam oszczednosci. a gdybym wymowil
    > prace i zanim napisalbym pierwszy program ktory da sie sprzedac
    > mineloby troche czasu bez dochodu:( probuje wieczorami wyskrobac
> [...]

    Opowiem o sobie - wyleciawszy z etatu napisałem szareware :-), którego
    wesja 4 ściąga się dobrze. Najwięcej klientów z USA i Japonii, w
    odróżnieniu od naszych tamci wpłacają cash. Dochód pozwala się utrzymać
    a ja mam czas na realizację dalszych projektów. Tak ogólnie to jestem
    bardzo zajęty i ...zadowolony. Piszę także dla klientów, zdarzali się
    buraczani - tym za współpracę dziękuję dość szybko. Dlaczego? Nie, nie
    dlatego, że "mnie stać". Dlatego, że "mnie nie stać" na współpracę z
    burakami: doświadczenia mam jednoznaczne - roboty duuużo a pieniędzy b.
    mało. Zwyczajnie się nie opłaca. Ale czas poświęcany przez Ciebie na
    rozwój Twojego programu jest zupełnie nie ten.

    pozdrawiam i życzę szczęścia
    camel[OT]