PracaGrupypl.praca.dyskusjejak z zyciem w Szwajcarii ??? › Re: jak z zyciem w Szwajcarii ???
  • Data: 2002-02-21 07:32:31
    Temat: Re: jak z zyciem w Szwajcarii ???
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pragne zakomunikowac ze formalnosci zwiazane z Greencard zostaly zakonczone.
    Wiza wbita do paszportu, bilet kupiony, jedziemy zwiedzac obce kraje :)
    Mam jedno pytanie, pewnie nie tylko ja chcialbym wiedziec jak to naprawde
    jest. Otoz tutaj wykonuje od czasu do czasu pewna prace w ramach umowy o
    dzielo, prace ktora spokojnie moglbym rowniez wykonywac w Niemczech,
    poniewaz z pracodawca komunikuje sie jedynie przez e-mail. Czy jest mozliwa
    kontynuacja tego procederu na wyjezdzie? Jak wyglada rozliczenie przychodu z
    tego rodzaju dzialalnosci? Czy ktos znajduje sie w podobnym polozeniu?
    Jezeli ktos zna odpowiedz, to bylbym bardzo wdzieczny za podzielenie sie
    wiedza.

    Pozdrawiam

    Ps. Bede pracowal w Norymberdze/Bawaria