PracaGrupypl.praca.dyskusjejak składać dokumenty › Re: jak składać dokumenty
  • Data: 2003-07-24 08:40:01
    Temat: Re: jak składać dokumenty
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7111422403.20030724101953@op.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam nadzieję, że udało mi się wytłumaczyć o co chodzi, a pytanie
    > brzmi, który sposób uważacie za poprawny bądź lepszy.
    > Wiem, że to może mało znaczący drobiazg, ale nigdy nic nie wiadomo...

    Przy drugim sposobie dokumenty sa mniej wymiete, przez co sprawiaja
    korzystniejsze wrazenie na koncowym odbiorcy, ktoremu zostana
    przekazane.......moim subiektywnym zdaniem .
    Sie ci chcialo malowac.....czy masz cos w tej formie na temat origami?:)

    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ## http://kch.spec.pl ##