PracaGrupypl.praca.dyskusjejak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :) › Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
  • Data: 2006-07-07 17:00:45
    Temat: Re: jak rozmowy w sprawie pracy nie nalezy prowadzic (przez tel) :)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e8lguj$gb2$1@nemesis.news.tpi.pl crazy bejbi
    <t...@n...ma.pl> pisze:

    > miało być Cię tylko wyszło inaczej. Sądzę, że inteligentni się domyślili.
    Nie wiem, może.
    Inteligentni czytają posty przed wysłaniem i najbardziej elementarne błędy
    poprawiają.
    W końcu nikt nie może oczekiwać, że inni będą się domyślać co on nabazgrał w
    swym niechlujstwie.

    > wprost przeciwnie. Nie Tobie mnie wyrzucać.
    Ja Cię wcale nie nie wyrzucam, nie mam prawa, to publiczna grupa i ja jestem
    jej takim samym jak wszyscy użytkownikiem. To tylko taka niemiła odzywka
    obliczona na irytację adwersarza...

    > Otóż sobie popiszę, bo mam taki kaprys.
    Ależ pisz, pisz, masz prawo.

    > Nie sądzę, żebym był Twoim synkiem (to tak BTW)
    No jasna cholera - mam nadzieję!! ;)

    > Nazywanie kogoś nieukiem jest niegrzeczne
    Dlaczego? Skoro ktoś nieukiem jest?

    > W sumie masz dobre wyniki w drażeniu innych.
    A kim są ci "inni"? Nic mi o tym nie wiadomo.
    Byłoby to wprawdzie przypadkowe osiągnięcie, ale zawsze.

    > Niestety - rozczaruję Cię - nie będzie kolejnego wątku OT.
    Będzie, będzie...

    --
    Jotte