PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ? najrozsadniej rozwiazac .... › Re: jak ? najrozsadniej rozwiazac ....
  • Data: 2002-07-12 11:23:03
    Temat: Re: jak ? najrozsadniej rozwiazac ....
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 12 Jul 2002 10:21:08 +0200, "sqrczak" <j...@w...pl>
    zakodował:

    >okres wypowiedzenia . mam do wykorzystania 2 tygodnie zwolnienia lekarskiego
    >( niedlugo urodzi sie dziecko )
    >jak to najsensowniej zrobic ??

    No to musisz DZISIAJ złożyć wypowiedzenie. Jeżeli złożysz podanie o
    rozwiązanie umowy za porozumieniem, to pracodawca może się nie zgodzić
    - to jego prawo. Możesz pracodawcy dać też do wyboru - wypowiedzenie,
    albo porozumienie kończące się 31.
    Co do zwolnienia, to na zwolnienie masz iść wtedy, kiedy jest napisane
    na zwolnieniu ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775