PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Date: Wed, 29 Mar 2006 03:34:43 +0200

    Nixe napisala:

    >W wiadomości <news:06032801312134@polnews.pl>

    >Sęk w tym, że nie można po prostu powiedzieć, że cały Zachód nasiąkł życiem
    >w bogactwie i dlatego na Zachodzie nie ma zwyczaju wynajmowania dwójki
    >hotelowej w celach oszczędnościowych. Być może mniej jest tam takich
    >przypadków, być może oszczędza się na czymś zupełnie innym, niż w krajach
    >Europy Wschodniej i Środkowej, ale takie przypadki nie są absolutnie
    >rzadkością.
    >Stąd też mój humorystyczny sarkazm w pierwszym poście.

    Z roznica kulturowa chodzi nie tyle o jedynke czy dwojke w hotelu, ale o
    podejscie do wydawania pieniedzy - krotko mowiac, na Zachodzie ludzie maja
    znacznie mniejsze sklonnosci do pchania sie w to, na co ich _ledwo_ stac i
    planuja wydatki z marginesem na dodatkowe koszty. Jesli stac mnie na oplate za
    hotel, ale juz z barku nic nie bede mogla tknac ani z zadnej dodatkowej uslugi
    skorzystac - to nie stac mnie na hotel i wybieram jakas inna opcje. Polacy za
    to sa specjalistami w pchaniu sie w sytuacje, na ktore ich stac "na styk".

    ostatek lub jego brak niewiele ma tu do rzeczy, bo i "zachodniak" ma rzeczy,

    na ktore go nie stac lub ledwo stac. Chodzi o roznice miedzy planowaniem z
    duza dawka reasekuracji a partyzancka spontanicznoscia i "jakos to bedzie".

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl