eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak dojeżdzacie do pracy ??? › Re: jak dojeżdzacie do pracy ???
  • Data: 2003-07-07 11:05:30
    Temat: Re: jak dojeżdzacie do pracy ???
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Yvet wrote:
    > Użytkownik " steer" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > news:beb43v$jbr$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >>jak dojeżdzacie do pracy, MPK czy samochodami ???
    >>
    >>Jakie są wady i zalety tych środków transportu i jak one wpływają na
    >
    > jakość
    >
    >>oraz wydajność naszego życia zawodowego ???
    >>
    >
    >
    > Zdecydowanie rowerem :-))). ale nie w Warszawie :-)))
    >
    w wawie masz kilka mozliwosci :)
    rower - nieograniczone
    metro - dosc ogranioczne
    mzk - nieograniczone
    wkd - ograniczone
    tramway - ograniczone :)
    samochod - nieograniczone

    plusy rowerow: wszedzie dojedziesz,
    minusy : w nocy jak wracasz lepiej uwazac i jechac SRODKIEM ulicy...tak
    srodkiem ..wtedy masz duza szanse ominac, uciec dresom szwendajacym sie
    bez celu

    plusy metra : szybko, dojedziesz, komorka na centrum dziala :) dobre
    przesiadki
    minusy: nie wszedzie dojedziesz :)

    plus mzk : wszedzie dojedziesz
    minus : rozklekotane autobusy, zima zimne, w lecie upal. zazwyczaj w
    godzinach szczytu tlum. plus chmary kieszonkowcow.

    plus wkd : jadac zwiedzasz krajobrazy
    minus : syf jak to na wkd, wieczorem nieciekawy element

    plus tramway: w szczycie najlepsza metoda poruszania ( poza rowerem )
    minus : czasem tez tlok, noi kieszonkowcy

    plus samochodu : wszedzie dojedzieszz, w spokoju sluchajac ulubionej muzyki
    minusy : coraz wiecej samochodow, ludzie czasem dziwne reakcje maja

    moj wybor: samochod.

    m. uff

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1