PracaGrupypl.praca.dyskusjejak ZMIENIĆ pracę ? › Re: jak ZMIENIĆ pracę ?
  • Data: 2004-08-16 23:10:51
    Temat: Re: jak ZMIENIĆ pracę ?
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wg mnie popełniasz bląd przychodząc na rozmowę nieprzygotowany. to cie juz
    stawia w niekorzystnym świetle.

    tym nieprzygotowaniem jest, o czym napisałeś, brak precyzyjnej odpowiedzi na
    pytanie "od kiedy możesz zacząć".

    Ja zawsze na to pytanie odpowiadam zgodnie z prawdą - za dzień, za miesiąc,
    za dwa miesiące.

    Wyjdź z założenia, że jesteś najlepszy na to stanowisko. Bądź zdecydowany,
    rzeczowy, konkretny. W kazdej odpowiedzi. Nie żadne "może", "nie wiem jak
    ktos tam coś tam"
    Bo wtedy dasz obraz siebie jako pracownika, na którego warto poczekać.

    I to samo z dotychczasowym pracodawcą. Powiedz, czego oczekujesz, co
    potrzebujesz itd. i powodzenia